Servicii de vanzare
Oferim servicii complete de vânzări și marketing pentru
proprietarii care doresc să-și vândă casa la un preț competitiv.
De ce să colaborati cu Marbella Imobiliare pentru a va vinde apartatmentul tau din Costa del Sol?
Când îți pui proprietatea pe piață, stabilește un preț realist. Dacă puneți un preț prea mare pentru casa dvs., aceasta ar putea sta pe piață luni sau ani și s-ar putea vinde cu mai puțin decât dacă ați fi stabilit-o corect. Pentru a vă asigura că obțineți cel mai bun preț posibil, cereți-ne o evaluare gratuită.
Ghid scurt pentru a vinde o proprietate în Costa Del Soll
Vinde apartatmentul tau din Costa del Sol în Spania, iată un scurt ghid care vă va ajuta:
Punerea pe piață a casei și stabilirea unui preț pentru aceasta este un pas important în vânzarea acesteia, dar ar trebui să vă asigurați că setați prețul corect. Dacă nu stabilești prețul corect, casa ta ar putea rămâne pe piață luni de zile înainte de a se vinde. Alternativ, dacă puneți un preț ridicat pentru casa dvs., potențialii cumpărători pot fi descurajați să facă o ofertă din cauza costului sau ar putea oferi să cumpere pentru mai puțin dacă fac o ofertă.
Pentru a-ți vinde casa, ai nevoie de niște documente. Primul pas este să obțineți un certificat de la Registrul Proprietății. De asemenea, aveți nevoie de un certificat care să ateste că ați plătit impozitele pe proprietate și taxele de colectare a refuzurilor. Dacă proprietatea dvs. face parte dintr-o comunitate, trebuie să demonstrați că v-ați plătit taxele de comunitate. Ultimul pas este obținerea unui certificat de performanță energetică.
Vânzătorii trebuie să plătească taxe și costuri, în funcție de:
- Perioada de timp în care ați deținut proprietatea.
- Creșteri de valoare în timp.
- Venitul dvs. în timpul anului în care vindeți.
Taxele de anulare a creditului ipotecar reprezintă un procent din suma rămasă pe credit ipotecar. Dacă doriți să vă vindeți casa, acestea sunt în mod normal acoperite de cumpărător. Dacă intenționați să vă vindeți casa și aveți un credit ipotecar, este important să știți dacă sunteți sau nu responsabil financiar pentru orice costuri aferente.
Cumpărătorul plătește în mod normal toate celelalte taxe, dar vânzătorii ar trebui să se asigure că acest lucru este stipulat în contractul de cumpărare privat. În mod alternativ, dacă vânzătorul este dispus să plătească pentru notariat și alte taxe, atunci cumpărătorul ar trebui să se asigure că acest lucru este stipulat în contractul de cumpărare privat. Vânzătorii trebuie să informeze Cadastrul (Catastrul) și, dacă este cazul, comunitatea că au vândut o proprietate, astfel încât să nu mai fie răspunzători de taxe sau taxe.
Contractul de vânzare este prima etapă în formarea unui contract formal. Este un acord obligatoriu între cumpărător și vânzător care descrie termenii și detaliile unei înțelegeri, inclusiv cerințele și responsabilitățile fiecărei părți. Brokerul dvs. va parcurge acest lucru împreună cu dvs. pentru a vă asigura că sunteți fericit să mergeți înainte înainte de a trece la etapa de transfer a vânzării.
Coordonăm între dvs. ca vânzător, cumpărător și băncile implicate și cu toată experiența pe care au acumulat-o de-a lungul anilor sunt extrem de proactivi și cunosc procesul din interior. Ne vom asigura că toate documentele dumneavoastră sunt în regulă înainte de a începe procesul pentru a evita întârzierile.